07 marca 2013

Ta wiosna będzie INNA

niż poprzednie w życiu Ignasia...

Wiemy to z całą pewnością! I on sam też wydaje się być zauroczony swoimi nowymi możliwościami i możliwościami otaczającego go świata.

Ogródek przydomowy, choćby w wersji small, sprawia bezwzględnie wielką frajdę! Zdecydowanie daje poczucie bezpieczeństwa i znosi troski o porozbijane szkła i inne "ogólnodostępne" atrakcje na publicznych placach zabaw i skwerach. Oto, co nasz ogródek zaproponował wczoraj Ignasiowi (ta wielka ciemna plama to mama:)):

O RANY!!!! NIE WIERZĘ!!! Mogę chodzić PO ZIEMI!
Czas ruszyć do akcji! Patrz, Mamo!

WOW! Po tym  naprawdę da się chodzić! 

Hej, Mamo! Nie uciekaj! Oszukujesz!
Ups... Wypadki też się zdarzają....


I jak wypadłem? Nieźle, co???
Łza kręci mi się w oku, gdy myślę o tym, co nas czeka tej wiosny...

Rowerowe przejażdżki już nam pachną nęcąco (konsultowaliśmy- mamy zgodę:)), samochodziki, huśtawki, piaskownica, może nawet wdrapywanie się na kolorowe konstrukcje placów zabaw wśród innych dzieciaków???... Ciekawe, jak Ignacy zareaguje na trawę? Ostatni test naturalnego podłoża' 2012 nie wypadł obiecująco.... ale od TAMTEGO czasu minęły już całe lata świetlne.

Zbędne mi się wydaje relacjonowanie codzienności, w stylu: "Ignaś coraz piękniej stawia stópki", "Ignaś coraz częściej staje samodzielnie, podpierając się na kanapach" (dają mu najwyraźniej największe poczucie stabilności i bezpieczeństwa) bądź też "Ignaś zaczyna wdrapywać się na pierwszy stopień schodów", choć kompletnie nie wie, jak z nich bezpiecznie się wycofać, ani jak zaprzeć się stopami o śliską powierzchnię, żeby wdrapać się na kolejne stopnie i samodzielnie dojść do sypialni;).

Prawdą jest jednak, że Ignaś eksploruje świat jak nigdy dotąd. 
Ostatnio nawet upodobał sobie naszą garderobę, skąd wynosi najróżniejsze trofea:

Tym razem skarpeta;)

Zakładamy fanclub? Ja jestem Prezesem;) Przyjmuję od dziś zapisy:)
Pozdrawiam.

PS. Na wyraźne życzenie naszego Średniego Syna odmieniamy wygląd bloga na wiosenny:) 

2 komentarze:

  1. Ja! Ja chcę kartę członkowską!!! Brawo Ignaś! I bardzo Wam gratuluję, czeka Was wspaniała wiosna i lato:) A na widok rzeczonego w pampku na głowie opłułam ekran!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Zostajesz przyjęta (wraz z całą ekipą wspomagającą:) na PIERWSZEGO CZŁONKA HONOROWEGO!Legitymacje będziemy dosyłać pocztą;)
    Uściski. :-) (MINKA OD ŚREDNIEGO SYNA dla Ciebie)

    OdpowiedzUsuń