16 czerwca 2014

Nie jedziemy

Wspominałam kilka wpisów temu o naszych planach wyjazdowych na konsultację w poradni metabolicznej przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

Termin wizyty ustaliłam na jutro i wszystko właściwie było gotowe do wyjazdu, prócz Ignasia:(

Wczoraj przed południem niestety poważnie zaatakowała go choroba i wysoka gorączka. Antybiotyk jednak poszedł w ruch, wieczorna konsultacja pediatryczna na SORze rozgoniła na szczęście moje obawy i teraz po prostu czekamy na poprawę zdrowia. Nie czekamy bezczynnie oczywiście i na razie mała poprawa jest. Na tyle jednak mała, że postanowiłam nie narażać Ignasia na trudy tak długiej podróży w takim słabym stanie zdrowia i przełożyłam naszą wizytę na 22 lipca. A tak się też dobrze złożyło, iż w tym czasie planujemy kolejną konsultację w Warszawie u innego lekarza, więc połączymy obie wizyty w jedną wyprawę. Ostatecznie zawsze przecież jest tak, że nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło...
Taką przynajmniej mam nadzieję.


2 komentarze:

  1. Oj, to dużo zdrówka dla Ignasia! A wiesz, że w okolicach 22. lipca my też będziemy w Wawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracajcie do zdrowia kochani.

    OdpowiedzUsuń