17 listopada 2014

HfH*

Zapewne zaczęliście już tu zaglądać w poszukiwaniu relacji z naszego spotkania z Franiami i ich Rodzinami- domyślam się :)

Jednak napisać jakiś sensowny post "na życzenie", "na musiku", wcale nie tak łatwo. Mogłabym również potraktować całe wydarzenie ogólnikowo, wkleić naprędce kilka zdjęć (niewykluczone, że kiedyś może tak uczynię) i spokojnie podryfować w codzienność, dając się swobodnie unosić temu, co życie nam niesie.

Ale nie zamierzam tak uczynić.
Potrzebuję czasu, by to co było naszym udziałem mogło stać się w pewnym sensie udziałem również Waszym. Liczę więc na Waszą cierpliwość i wyrozumiałość;)

Tymczasem, korzystając z okazji, że już do nas zajrzeliście, chciałam Wam zarekomendować pewną sprawę.

Szczegóły znajdziecie w tym linku:
 https://www.facebook.com/events/384310561725731/permalink/385747964915324/

Najogólniej ujmując, włączyłam się z wielką przyjemnością w akcję na rzecz Fundacji SMA, propagującej wiedzę na temat tej choroby, wpierającej rodziny chorujących na nią dzieciaków i dopingującej badania nad lekiem na to całe "zło", prowadzone już na Świecie i będące w fazach klinicznych bodajże.
Jest to sprawa WIELKIEJ NADZIEI i WAGI.

Rozumiem doskonale zaangażowanych w nią Rodziców.

Jeśli i Wy chcielibyście jakoś wesprzeć tą inicjatywę, możecie na przykład.............................

zalicytować kilka kamyków ze świątecznym motywem, wykonanych osobiście przeze mnie;)


O, takich:
Zachęcam!
Bardzo łatwo jest zrobić coś dobrego. Dużo łatwiej, niż nam się zazwyczaj wydaje....


PS. Całkowity dochód ze sprzedaży tych kamyków jest przez KUPUJĄCEGO kierowany na konto fundacji SMA. Szczegóły akcji znajdziecie pod tym adresem:
https://www.facebook.com/events/384310561725731/

Ja będę miała wyłącznie i aż satysfakcję z tego, że przyłączyłam się do akcji i być może zachęciłam kogoś z Was;)

* HfH= Handmade for Hope

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz