Babskiego Gadania ciąg dalszy...

"Trzeba grać takimi kartami, jakie rozdaje los...... i wygrywać!"
(cytat z filmu z Babskiego Gadania - zabieram go sobie na zawsze :))) )

Minął tydzień od spotkania w ExploraPark i czas uzupełnić wspomnienia obrazami.

Filmik z tego spotkania, z wielkim smakiem i urodą zmontowany przez Danusię Rysak, można zobaczyć tu (klik, klik): http://explorapark.pl/babskiegadanie/?p=1131
Bardzo polecam, obejrzyjcie- mnie te 63 sekundy wzruszają wciąż i wciąż, choć nie ma w nich ani grama sentymentalizmu! 

Pod powyższym linkiem znajdziecie też zdjęcia z tego sympatycznego i ciepłego spotkania :)


Ja ze swej strony załączam tylko kilka ujęć i pozdrawiam wszystkie Panie, które miałam tam przyjemność poznać :)
(wszystkie fotografie są autorstwa Uczestniczek Babskiego Gadania):

Centralnie na zdjęciu Główna Organizatorka "zamieszania" - Jola ;)
Panie jakby trochę zasłuchane, choć nie byłam wcale pewna, czy nie znudzone raczej ;)


Jestem pełna uznania dla cierpliwości moich Słuchaczek- siedzieć godzinę i słuchać.... niełatwe zadanie, zwłaszcza, gdy jest się......


I największa "Gaduła" tego spotkania ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krótka historia długiej drogi

Nie ruszyłam.

CAŁE życie.