20 lutego 2015

"Zostań chwilo"

Nie jestem jej wielką fanką, co więcej- płytę, którą dostałam kilka lat temu z okazji urodzin, przesłuchałam może 2 razy do dzisiaj...

Ale dziś poszukiwałam energii gdzieś poza mną i wzrok mój zatrzymał się właśnie na niej- jakby przyciągnięty niewidzialnym magnesem.

To nie jest tak, że ułożyć się z sobą udaje się raz na zawsze. To ciągły proces, nieustanny wysiłek psychiczny, który wkładam co rano od nowa w siebie, by nie poddać się przygnębieniu, co czai się na dnie.  Szukam więc różnych sposobów, inspiracji, pomysłów na to, by jakoś się "doładować" nadzieją, wiarą i energią właśnie. 

I zazwyczaj przychodzą do mnie ze stron, z których się ich akurat nie spodziewam;)

Na przykład stąd:

Był czas pełen złotych szans / Był dzień, co nagle skreśli je, /A ja muszę wierzyć, że / To wszystko ma sens.

Gdy chcę myślą pojąć go, / Mój żal ciągnie mnie na dno, / Lecz gdy w serce wsłucham się, /Na chwilę mi lżej.

Zostań chwilo serca, / Niech liczy się dziś, liczy się tu / I niechaj rozum śpi /Dobrze mi z tym


Są dni, gdy myśli tną jak nóż, / Ja znów szukam mądrych słów/ I choć błądzę, ufać chcę, / Że wszystko ma sens.

Znam tych, co pewni są, że Bóg / Ma plan, może sprawić cud / I choć rozum broni się, / To serce ma chęć

Zostań chwilo serca, .......


Monika Kuszyńska

Do posłuchania tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=PArEFCie_8g


Ciekawa jestem bardzo, skąd Wy bierzecie siły? :)

Bo ja biorę je również z Was :) Dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz