30 marca 2015

***

Wybitnie nie przepadam za taką aurą, gdy drzewa kłaniają mi się w pas. Przypominają mi się wtedy czasy, gdy przez porywy wiatru, hulającego na wielkim betonowym osiedlu z mojego dzieciństwa, nie mogłam ani zasnąć, ani dojść na przystanek autobusowy w porannej drodze do szkoły....

Nie udało mi się też zliczyć, ile razy dziś słońce opatulało się chmurami szczelnie, jak zimowym szalem... za to wiem, że Ignasia nie opuszczała dziś ani samodzielność, ani podwyższona temperatura, niestety.
Czy to efekt rozpoczętego w sobotę masażu Wilbarger (czyli diety sensorycznej, wprowadzonej na sugestię terapeutki SI z przedszkola, uprzedzającej nas, że może się pojawić temperatura), czy raczkującej, tajemniczej infekcji?- trudno rozstrzygnąć jednoznacznie. Jednak po raz kolejny musiałam odwołać wizytę w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i przenieść ją na najbliższy, możliwy dla Pani psycholog, termin, czyli akurat po majówce ;) Nie lubię.... bardzo nie lubię.....

Tymczasem weekend minął nam wyjątkowo przyjemnie...
Byli Goście i była rodzinna wycieczka... był weekend normalnego, spokojnego życia, w serdecznym towarzystwie...
Myślę jednak, że znaczenie miało także moje podejścia do Iggiego. Mam wrażenie, że coś we mnie odpuściło.... owo poczucie ciągłej konieczności bycia skoncentrowanej na Nim... I od razu wszyscy jakoś głębiej odetchnęli i stało się luźniej wokół ;) Wszystkim.





***
W zamyśle mam kilka kolejnych postów dość sprecyzowanych. Dziś pozwalam sobie nieco "popływać", ale w związku z rosnącym zainteresowaniem innych Rodziców lekiem przyjmowanym przez Ignasia (Gliatillin) oraz pytaniami dotyczącymi naszej wzajemnej komunikacji, spróbuję niebawem opisać nasze doświadczenia z tych obszarów...
Lada dzień, obiecuję ;)

A Ignaś niepokojąco pokasłuje w sypialni :(
Dobranoc....

4 komentarze:

  1. Primo - oby to nie była infekcja, bo choróbska w tym roku wyjątkowo podłe.
    Secundo - zazdroszczę Wam spotkania i wypadu nieustannie. No i mam nadzieję, ze damy radę w komplecie jeszcze.
    Tertio - i ja o informację o G. proszę.

    Buziaki i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka życzę
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ivonesca- już jest całkiem nieźle :) Wam również- pewnie się przyda :)

      Usuń
    2. przyda się, przyda ;-) najmłodsze dziecię kaszlało przez święta, mam nadzieję że nie "doprawi" się w przedszkolu ;-)
      pozdrawiam
      ivonesca

      Usuń