09 października 2016

Nowa data spotkania. I jesień.

Nasi Drodzy Czytelnicy-Sympatycy!

Z uwagi na pewne perturbacje organizacyjne, zmieniony został termin spotkania warsztatowo-pokazowego z ortezą dynamiczną Dunag-2, w którym mamy z Ignacym wziąć udział.

Spotkanie miało pierwotnie odbyć się w najbliższy wtorek, jednak przełożone zostało na dzień 25.10.2016r- również wtorek, ale za dwa tygodnie :)

Gdyby ktoś z Was się na nie wybierał, będzie nam bardzo miło spotkać się osobiście ;)




Wiele dzieje się również w kwestii ułożenia odpowiedniego planu rehabilitacyjnego na ten rok szkolny dla Ignasia, i wbrew moim wcześniejszym nadziejom, nie ominie mnie gimnastyka logistyczna ;) A wszystko początkowo tak pięknie się składało... Plan więc jest, ale wymaga poprawek.

Ignacy.
Cóż moi mili.
Dorasta.
Wiele już potrafi powiedzieć, więcej, niż nam się wydaje i życie z nim nabiera nieznanego mi dotąd uroku i rezolutności... Ta jego dojrzałość każe mi też intensywniej rozważać o tym, co odsłaniam światu na jego temat. Ignacy jest bardziej niezależny i w coraz mniejszym stopniu częścią mnie. Już dawno zrezygnowałam z wypowiedzi w liczbie mnogiej, a teraz nabiera to nowego znaczenia.
Dlatego waham się, czy nadal kontynuować pisanie, a jeśli tak- w jakiej formie je pozostawić... Stąd moja nieobecność na blogu i lakoniczność.



Poza tym jesień.
Ona zwykle nastraja mnie melancholijnie. Zwalniam ze wszystkim, nie wyłączając metabolizmu ;) I wyjątkowo trudno mi się przed tym bronić, więc odpuszczam i poddaję się tej jesieni...
Nauczona doświadczeniem moim skromnym- gdy sama nie umiem zdecydować- życie podpowiada najlepsze rozwiązanie.
Więc mu ufam... :)
I czekam....



2 komentarze:

  1. Żałuję, że mam tak daleko do trzebnicy, bo z miłą chęcią bym Was poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane: dziecko dorasta i jest w coraz mniejszym stopniu częścią rodzica. Czuję to samo, ale nie umiałabym tego tak trafnie określić.
    Myślę, że wielu czytelnikom brakowałoby tego bloga, a jednak...rozumiem rozterki.
    PS. Jak się miewa Ignaś? Dotarł na poniedziałkowy angielski?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń