04 listopada 2016

Eksplozja wdzięczności :)

Powracaliście pewnie już z Waszych podróży listopadowych, a może właśnie się w nie wybieracie?...

Czas nam umyka.
Codziennie staję wieczorem w kuchni, bądź w innym miejscu, gdzie myśl mnie zatrzyma i zadaję sobie pytanie,  jak to możliwe? Jak to możliwe, że jestem matką trzech młodych ludzi, tak do siebie podobnych i różnych zarazem od siebie? :)

Listopad nas powitał, a to miesiąc wyjątkowy w kalendarzu Ignacego. Gdyż wówczas do nas dołączył i od 6 lat z nami JEST. 
Jest na wszelkie możliwe sposoby, dotkliwie, magicznie, czarująco i fizycznie. Nie ma już życia bez niego i jest życie Z NIM. I to jest piękne.

"Ignacy, jak ty wspaniale mówisz!"- powitała wczoraj Ciocia Ola naszego najmłodszego Syna, przybywając w dawno wyczekiwane przez nas odwiedziny.

Tak, Moi Drodzy- można powiedzieć, że jesteśmy w połowie drogi do osiągnięcia naszego celu na ten rok. Rok MOWY. Rok poprawy komunikacji, podczas którego Ignacy rozkwitł nam, jak jeszcze nigdy dotąd, licząc do piętnastu, wciąż wydając polecenia, dopytując, informując, krzycząc z samego dołu, że "kozaki mam! Mamo! Dziękuję!" tudzież "(h)ulllla" na całe gardło!
Nasze relacje nabrały zupełnie nowej jakości i nie mogę się tym nasycić, nacieszyć. Pękam z wdzięczności za każdym razem, gdy to sobie uświadomię...


Ten wpis jest plecionką różności, wątków, refleksów przemijających tygodni, które tyle w sobie zawarły, że nie sposób wszystkiego ani przekazać, ani usystematyzować.

Podążajmy więc za nimi w tym lekkim rozgardiaszu. A niech tam!

Spotkanie pod hasłem "DUNAG 2" odbyło się zgodnie z planem i właściwie zgodnie z oczekiwaniem. Mamy już kombinezon do użytku Ignacego, wprowadzamy go w codzienną rehabilitację, dzieje się to powoli, ale nieustannie do przodu... Tu też pojawia się wdzięczność do wszystkich tych osób, którzy nam zawierzyli i przekazali 1% podatku za rok 2014 (bo z tych właśnie środków kupiliśmy kombinezon, podobnie jak stale opłacamy wizyty u specjalistów, rehabilitację prywatną w roku bieżącym, specjalistyczne wkładki ortopedyczne i obuwie- choć od niego chwilowo odchodzimy w naszej codzienności, posiłkując stopy Ignasia tylko wkładkami).
Zatem DZIĘKUJĘ Wam wszystkim! Ja, matka.

Jakież było moje ogromne zdumienie i wzruszenie, gdy wracając wczoraj z zakupów codziennych, wytargałam ze skrzynki dużą, białą kopertę ze znajomym logo i nieśpiesznie ją rozerwawszy, wzrok mój wbiłam w widniejącą w nagłówku kwotę!

Tego się nie spodziewaliśmy! Ja się nie spodziewałam. Kompletnie!

Trudno powiedzieć, że jakiekolwiek oczekiwania zostały przekroczone, bo nie było we mnie oczekiwań żadnych. I wbrew temu mojemu nastawieniu, a właściwie jego braku, otrzymaliśmy od wielu ludzi tak piękną niespodziankę!

Dziękujemy każdemu, kto przekazał nam swój 1 % podatku za 2015 rok na rzecz dalszej rehabilitacji naszego Syna. Nie spodziewałam się tego, więc tym bardziej jestem wzruszona. Że wieść się niesie, chociaż nie wykładałam już w tym roku ulotek, ni apeli. Że nasze najbliższe otoczenie pamięta wciąż, dopinguje, śledzi i cieszy się razem z nami postępami Ignasia, a zupełnie przecież nam obcy ludzie decydują się dodać swoje "trzy grosze" do naszego "dzieła", wspomóc wysiłki nasze i tego młodego człowieka, który właściwie wszystko zawdzięcza w swoim życiu rehabilitacji, miłości i życzliwości innych ludzi.

Dziękujemy Wam bardzo!

Dziękuję Ja, matka. Tych trzech fantastycznych chłopaków, którzy co dzień sprzedają sobie kuksańce pod stołem, śmieją się ze swoich przywar i zasypują mnie lawiną słów, gdy zziajana przekraczam próg domu, jakby to, co chcieli mi powiedzieć, nie cierpiało zwłoki ;)

Tego się nie da opisać. To jest prawdziwe szczęście.
I macie w tym szczęściu rokrocznie swój osobisty udział.
Dziękuję.... 

3 komentarze:

  1. Wspaniale jest czytać takie wieści :). Cieszę się razem z Wami, a Iggi zostaje moim idolem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ignasiu!
    W dniu Twoich 6 urodzin życzymy Ci aby przez następne 100 lat otaczała Cię miłość bliskich i życzliwość wszystkich, których spotkasz.
    Dzimińscy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie za pamięć, życzenia, duchowe wsparcie od lat i serdecznie Państwa pozdrawiamy!

      Usuń